Digitürk Müşteri Hizmetleri

  • Yazılar: 32

    Digitürk Müşteri Hizmetleri, Digitürk yayın platformu ile ilgili görüş ve şikayetlerin yapıldığı bir birimdir. Müşteri hizmetlerine (0212) 473 73 73 numaralı telefondan ulaşılabilmektedir. Bu numara 7 gün 24 saat boyunca aranabilmektedir. Digitürk üyeliğini hızlı bir şekilde almak ya da üyelik iptalini hızlı bir şekilde gerçekleştirmek için yine Digitürk’ün müşteri hizmetleri birimini aramak yeterli olmaktadır.
    Digitürk’ün müşteri hizmetleri biriminden şikayet ya da itiraz durumunda da yararlanmak söz konusudur. Haftanın her günü ve günün her saatinde şikayetin iletilmesi mümkündür. Müşteri hizmetleri biriminde yapılan telefon görüşmeleri müşteri memnuniyeti açısından kayıt altına alınmakta, müşteri ile kurum arasında herhangi bir anlaşmazlık olması durumunda kayıtlar dinlenerek müşterinin talebinin ne olduğu tespit edilmektedir. Şikayet birimi de Digitürk’ün müşteri hizmetleri birimine bağlı olarak çalışmaktadır.
    https://www.tikla.com.tr/digiturk-musteri-hizmetleri.html

    Etiket: 

  • Bu konuyu yanıtlamak için giriş yapmış olmalısınız.
 


Benzer Konular