Farmasi Üyelik İşlemleri

  • Yazılar: 1

    1. Nasıl FARMASİ üyesi olabilirim?

    Firmamıza üyelik Müşteri Hizmetleri birimimiz aracılığıyla ve/veya internet üzerinden yapılabilmektedir. 0216 430 19 99 FARMASİ Müşteri Hizmetleri telefon numaramızı hafta içi 08:00-18:00 saatleri arasında arayarak temsilcilerimiz aracılığıyla tüm üyelik işlemlerinizi gerçekleştirebilir ve sormak istediğiniz tüm sorularınıza yanıt bulabilirsiniz. Danışman olmak için ad soyad, doğum tarihi (gün/ay/yıl), TC kimlik numarasının doğru olarak girilmesi zorunludur.

    2. Siparişimi ne zaman teslim alabilirim?

    Siparişleriniz yoğunluğa bağlı olarak üç ile yedi iş gününde anlaşmalı kargo firmamız tarafından adresinize teslim edilecektir.

    3. FARMASİ Danışmanı ne demektir?

    FARMASİ firmasına ürün siparişi veren, üye olan herkes danışman olarak kabul edilmektedir.

    4. FARMASİ Sponsoru ne demektir?

    FARMASİ’ye üye olan herhangi bir müşteri eğer firmanın üyesi olan başka bir üye ismi vererek üye olursa ismi verilen üyenin altına kaydı yapılır. İsmi verilen üye yeni üyenin sponsoru olmuş olur.

    5. Siparişimi nasıl takip edebilirim?

    Siparişinizi farmasiint.com adresinden giriş yaparak kendi sayfanızda bulunan Sipariş Takip bölümü altında sipariş detayınızı görebilirsiniz.

    6. FARMASİ Danışmanı veya Sponsoru olmak için gereken şartlar nelerdir?

    18 yaşını doldurmuş TC kimlik numarası olan herkes FARMASİ danışmanı veya sponsoru olabilir.

    7. Şifremi unuttum. Nasıl öğrenebilirim?

    farmasiint.com adresinden Danışman girişi bölümü altında bulunan ‘’parolanızı unuttuysanız tıklayınız’’ bölümünden e-posta adresinizi yazıp gönder butonuna basarak şifrenizin sistemde kayıtlı bulunan e-posta adresine gönderilmesini talep edebilir ya da 0216 430 19 99 Müşteri Hizmetleri numaramızı hafta içi 08:00-18:00 saatleri arasında arayarak şifrenizi öğrenebilirsiniz. Şifreniz SMS ile tarafınıza gönderilecektir.

    8. Kendi sayfama nasıl giriş yapabilirim?

    farmasiint.com web sitemizden giriş yaparak Danışman girişi bölümüne tıklayıp TC kimlik numaranızı yazıp şifreniz ile sayfanıza giriş yapabilirsiniz.

    9. Kendi alt ekibimi oluşturabilir miyim? Danışman ekleyebilir miyim/nasıl ekleyebilirim?

    Kendi sayfanızda Alt Ekip sekmesi altındaki Danışman Ekle butonunu tıklayarak kaydetmek istediğiniz kişinin bilgilerini girerek kendi grubunuza üye ekleyebilirsiniz.

    10. Askıya alınmak ne demektir?

    En az altı ay süreyle ürün siparişi vermemiş olan üyelerimiz sistem tarafından otomatik olarak pasifleştirilmektedir. Ekranda ilgili danışman askıya alındı olarak görünmektedir.

    Yeni kayıtlarımız kayıt olduktan itibaren 30 gün içerisinde sipariş vermez ise tekrar askıya alıncakatır.

    11. Adres ve telefon bilgilerimi güncellemek istiyorum.

    Tüm iletişim bilgilerinizin (e-posta, posta adresiniz ve telefon numaranız) güncellenmesi talebinizi 0216 430 19 99 Müşteri Hizmetleri telefon numaramızdan hafta içi 08:00-18:00 saatleri arasında arayarak veya bilgi@farmasiint.com adresimize yazılı olarak bildirebilirsiniz.

    12. Danışmanlığımı devredebilir miyim?

    Evet, devredebilirsiniz.

    Devir işlemi şartları:

    – Devir sadece eş, anne, baba, çocuk arasında gerçekleştirilebilir.

    – Devir alacak kişinin FARMASİ danışmanı OLMAMASI gerekir.

    – Devreden kişi devir sonrası FARMASİ danışmanı olamaz.

    – Devredilen danışmanlık 6 ay geçmeden tekrar başka bir kişiye devir edilemez.

    – Danışmanlık miras yoluyla yasal varislere devredilebilir.

    Devir İşlemleri için gerekli evraklar;

    – Devredecek kişinin devretmek istediğine dair imzalı dilekçesi

    – Devir alacak kişinin devir almak istediğine dair imzalı dilekçesi

    – Devir alacak kişinin nüfus cüzdan fotokopisi

    – Devredecek kişinin nüfus cüzdan fotokopisi

    Devir edecek ve/veya devir alacak kişinin tüzel kişilik olması durumunda yapılacak işlemler:

    Şahıs şirketi ise

    – Şirket kaşeli vergi levhası fotokopisi

    – Kayıtlı şirket sahibinin önlü arkalı nüfus cüzdanı fotokopisi

    – Vergi mükellefi olduğunu belirten şirket kaşeli imzalı bir dilekçe

    Sermaye şirketi ise (Limited, Anonim)

    – Vergi levhası fotokopisi

    – Ticaret sicil gazete fotokopisi

    – İmza sirküleri

    – İmza yetkisine sahip kişinin nüfus cüzdan fotokopisi

    – Şirket adına açılmış vadesiz hesap cüzdan fotokopisi (IBAN numarası ile)

    – Vergi mükellefliği ile ilgili bildirimleriniz için evraklarınızı öncelikle 0216 435 79 80 numaralı faksa veya bilgi@farmasiint.comadresine gönderebilirsiniz.

    Buradan Üye Ol

    Etiket: ,

  • Bu konuyu yanıtlamak için giriş yapmış olmalısınız.
 


Benzer Konular